ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ HELP DESK ΤΗΣ ΗΔΙΚΑ Εκτύπωση
Δευτέρα, 09 Ιούλιος 2012 14:49

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΗΔΙΚΑ για όποιο πρόβλημα  αντιμετωπίζουν  οι φαρμακοποιοί με την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση θα πρέπει να απευθύνονται στο HELP DESK της ΗΔΙΚΑ Α.Ε. στο νούμερο 11131 έτσι ώστε αυτό να καταγράφεται και να αντιμετωπίζεται κατάλληλα από το αρμόδιο τμήμα.

Επειδή η εφαρμογή είναι WEB BASED, δηλαδή κεντρική εφαρμογή με τη χρήση  internet και εξοπλισμό από τους χρήστες του συστήματος, είναι πιθανό να παρουσιάζονται τοπικά προβλήματα που αφορούν είτε τα δίκτυα είτε εξοπλισμό χρηστών και για τα οποία δεν ευθύνεται η εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης.

Για τον λόγο αυτό παρακαλούνται οι φαρμακοποιοί να επικοινωνούν με το HELP DESK προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το πρόβλημα αφορά αυτή καθ΄ αυτή την εφαρμογή.