Αρχική » Νέα » ΗΔΙΚΑ: Απορρίψεις παραστατικών MyData, σε παρόχους προγράμματος παχέος εντέρου

ΗΔΙΚΑ: Απορρίψεις παραστατικών MyData, σε παρόχους προγράμματος παχέος εντέρου

Αθήνα,  10 Φεβρουαρίου 2025

Αριθμ. Πρωτ. 647

Προς : Φαρμακευτικοί Σύλλογοι της Χώρας

Θέμα: «ΗΔΙΚΑ: Απορρίψεις παραστατικών MyData, σε παρόχους προγράμματος παχέος εντέρου»

Όπως μας ενημέρωσε η ΗΔΙΚΑ εντοπίστηκαν παραστατικά πληρωμών που απορρίφθηκαν λόγω αναντιστοιχίας των καταχωρημένων στοιχείων στην πλατφόρμα https://paroxoi.proliptikes.gov.gr/#/login (Σύστημα εκκαθάρισης πληρωμών παρόχων υγείας) σε σχέση με τα στοιχεία των τιμολογίων όπως αντλήθηκαν από το ΜyData για την αντιπαραβολή και αυτό αφορά σε 539 ΑΦΜ φαρμακείων.

Σε περίπτωση που κατά την είσοδο σας στην συγκεκριμένη πλατφόρμα έχετε λάβει σχετική ειδοποίηση «Βρέθηκαν Απορριφθείσες Εντολές Τιμολόγησης» αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να υποβάλλετε εκ νέου τα τιμολόγια τα οποία έχουν απορριφθεί  και  είχατε εκδώσει έως 31.12.2024 για τη δράση πρόληψης, προσέχοντας την ορθή καταχώρηση των στοιχείων των τιμολογίων στην φόρμα που ανοίγει στην οθόνη επιλέγοντας για κάθε γραμμή το πλήκτρο «ΥΠΟΒΟΛΗ». Σας επισυνάπτουμε τις σχετικές εικόνες από την πλατφόρμα καταχώρησης:

  • Για τα φαρμακεία αυτά που έλαβαν σχετική ειδοποίηση έχει ανοίξει ξανά η επανακαταχώρηση των παραστατικών στη πλατφόρμα αποζημιώσεων, προκειμένου να γίνουν εκ νέου οι σωστές δηλώσεις.

Όπως μας ενημέρωσαν από την ΗΔΙΚΑ οι βασικοί λόγοι απόρριψης αφορούν:

  1. Καταχώρηση λανθασμένης ημερομηνίας παραστατικού ως 11ος/2024 για τιμολόγια που είχαν ημερομηνία έκδοσης 12ος/2024. (Πιθανώς να δηλώθηκε εσφαλμένα ο μήνας Νοέμβριος 11ος/2024 που αντιστοιχούσε όμως στις διαθέσεις στις οποίες αφορούσε η κάθε εντολή και όχι την ημερομηνία την οποία έφερε το τιμολόγιο 12ος/2024).
  2. ⁠Καταχώρηση λανθασμένης ημερομηνίας παραστατικού 1ος/2025 αντίστοιχα για τιμολόγια που είχαν ημερομηνία έκδοσης 12ος/2024. (Πιθανώς δηλώθηκε εσφαλμένα ο μήνας Ιανουάριος από την ημερομηνία μήνα/έτος στην οποία υποβλήθηκε το παραστατικό και όχι την ημερομηνία που έφερε το τιμολόγιο 12ος/2024)
  3. Καταχώρηση λανθασμένης ημέρας στη φόρμα «Ημερομηνία παραστατικού» κατά μία ημέρα.
  4. ⁠Έκδοση «Τιμολογίου παροχής υπηρεσιών» που ανέβηκαν όμως ως «Τιμολόγια πώλησης» στο MyData. (Πιθανώς λόγω της παραμετροποίησης του ERP του φαρμακείου)
  5. Καταχώρηση στο πεδίο «Συνολική Αξία» του παραστατικού , ποσού διαφορετικού από το αναγραφόμενο αιτούμενο ποσό του τιμολογίου. (Αυτά θα πρέπει να συμφωνούν σε απόλυτο βαθμό.)
  • Όπως μας ενημέρωσαν από την ΗΔΙΚΑ από σήμερα θα μπορείτε να μπείτε στην εφαρμογή για να καταχωρήσετε εκ νέου τα παραστατικά. Τα νέα παραστατικά θα ελεγχθούν εκ νέου από την ΗΔΙΚΑ για να προχωρήσει η πληρωμή.
  • Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πληρωμή για συναδέλφους με αιτούμενα ποσά άνω των 1.500€ , για τα φαρμακεία με λανθασμένα IBAN καθώς και για άλλες περιπτώσεις.  

Με εκτίμηση

           Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΛΤΑΣ                                    ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ

Μοιραστείτε το!

Κατηγορίες
Πρόσφατα άρθρα

Φαρμακευτικός Σύλλογος Ημαθίας

Πλατεία Ρακτιβάν 1

Βέροια, Τ.Κ.: 59 132

Στείλτε μας email

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.

Bάσει ειδικών διατάξεων του Προεδρικού Διατάγματος 479/1981, στις περιοχές που λειτουργούν από 2 έως 6 φαρμακεία, το εφημερεύον φαρμακείο:

  • Δικαιούται μεσημβρινή διακοπή.
  • Δεν διανυκτερεύει με παρόντα τον φαρμακοποιό εντός του φαρμακείου.
  • Κατά τις Κυριακές και τις Αργίες λειτουργεί κανονικά από τις 9:00 έως τις 13:00.
  • Κατά τις ώρες της μεσημβρινής διακοπής, καθώς επίσης και τις υπόλοιπες πέραν του ωραρίου λειτουργίας του (από 23.00 για την περίοδο από 16 Μαΐου έως 15 Οκτωβρίου, από 22.00 για την περίοδο από 16 Οκτωβρίου έως 15 Μαΐου, και από 13:00 κατά τις Κυριακές και τις Αργίες), ο εφημερεύων φαρμακοποιός αναρτά το ονοματεπώνυμό του, το τηλέφωνο επικοινωνίας, την διεύθυνση κατοικίας στην πρόσοψη του φαρμακείου και εξυπηρετεί το κοινό εφόσον δεχτεί τηλεφωνικό κάλεσμα.