Γενικές ειδήσεις
Ενημέρωση για την λειτουργία της εφαρμογής edapy PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 17 Φεβρουάριος 2021 08:56

Αθήνα 17.02.2021

Ο ΕΟΠΥΥ μας ενημέρωσε πως η εφαρμογή edapy είναι εκτός λειτουργίας εξαιτίας προβλημάτων του server που οφείλονται στις καιρικές συνθήκες. Όπως μας ανέφεραν γίνονται προσπάθειες το πρόβλημα να αποκατασταθεί εντός της ημέρας.

Εκ του ΠΦΣ

 
Ενημέρωση για τις βεβαιώσεις άδειας κυκλοφορίας για τους φαρμακοποιούς και τους απασχολημένους στα φαρμακεία PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 15 Φεβρουάριος 2021 12:46

Πανελληνίος Φαρμακευτικός Σύλλογος - Αρ. Πρωτ. 809/15-02-2021 - Θέμα : ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ

 

Προς Τους Φαρμακευτικούς Συλλόγους Της Χώρας

Σας αποστέλλουμε ενημέρωση για τις βεβαιώσεις άδειας κυκλοφορίας για τους φαρμακοποιούς και τους απασχολημένους στα φαρμακεία ( πρότυπα υπεύθυνων δηλώσεων κλπ) καθώς και οδηγίες για την εκτύπωση προσωποποιημένης πληροφόρησης .

Πιο συγκεκριμένα από την Τετάρτη 17/2/21 οι φαρμακοποιοί για τις μετακινήσεις τους από και προς την εργασία, θα χρειάζονται :

1. Τη σχετική Υπεύθυνη δήλωση από το Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» του Υπ. Εργασίας ή την “Υπεύθυνη Δήλωση – Βεβαίωση Κίνησης Ελ. Επαγγελματία” (επισυνάπτεται).
2. Την εκτύπωση από Taxisnet των φορολογικών στοιχείων και επιχειρηματικής δραστηριότητας (επισυνάπτονται οδηγίες για εκτύπωση 2 σελίδων).
3. Την ταυτότητα ή το διαβατήριο.

Αντίστοιχα από την Τετάρτη 17/2/21 για την καθημερινή μετακίνηση των απασχολουμένων από και προς τα φαρμακεία, θα χρειάζονται :

1. Τη σχετική Υπεύθυνη δήλωση από το Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» του Υπ. Εργασίας ή την χειρόγραφη “Βεβαίωση κίνησης εργαζομένου για την εκτέλεση της εργασίας του” που υπογράφεται από τον Εργοδότη. (επισυνάπτεται)
2. Την ταυτότητα ή το διαβατήριο

Για αναλυτικότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο forma.gov.gr και στους λογιστές σας.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΣΑΣ

Με Εκτίμηση,

Ο Πρόεδρος                          Ο Γραμματέας

Απόστολος Βαλτάς              Σεραφείμ Ζήκας

 
Ενημέρωση για το Clawback των Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 15 Φεβρουάριος 2021 11:08

Αθήνα, 15/2/2021

Αρ. Πρωτ. 803

Προς

Τους Φαρμακευτικούς Συλλόγους  Της Χώρας

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Διαπιστώθηκε μετά από αναφορές συναδέλφων ότι είχε επιβληθεί και σε ορισμένες περιπτώσεις είχε εισπραχθεί εσφαλμένα από τον ΕΟΠΥΥ clawback α΄ και β΄ εξαμήνου του 2018, καθώς επίσης claw back α΄ και β΄ εξαμήνου του 2019.

Συγκεκριμένα εισπράχθηκε – από λάθος του Οργανισμού όπως διαπιστώθηκε – clawback για το ιατροτεχνολογικό σκεύασμα aerochamber.

Σύμφωνα με το άρθρο 100, παράγραφος 1, του νόμου 4172/2013 (ΦΕΚ Α’ 167), όπως και με το άρθρο 34 του νόμου 4417/2016 ως ισχύει, προβλέπεται ότι το υπερβάλλον ποσό για τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα αναζητείται εκ μέρους του ΕΟΠΥΥ από τους κατασκευαστές σε περίπτωση που το προϊόν παράγεται στην Ελλάδα,  είτε από τους εισαγωγείς/διανομείς / προμηθευτές σε περίπτωση που το προϊόν εισάγεται.

Επομένως βάσει της νομοθεσίας το clawback λιανικών πωλήσεων δεν επιβάλλεται στους Παρόχους (Φαρμακοποιούς και άλλους παρόχους ιατροτεχνολογικών προϊόντων).

Όσον αφορά την ενοικίαση συμπυκνωτών οξυγόνου για τα έτος 2018 και συμπυκνωτών οξυγόνου, C-PAP και Bi-PAP για το έτος 2019, επιβάλλεται claw back σύμφωνα με την νομοθεσία , για τους παραγωγούς οξυγόνου όπως θεωρούνται όλοι οι Πάροχοι (φαρμακοποιοί και μη), αφού η ενοικίαση είναι παροχή υπηρεσίας και όχι πώληση ιατροτεχνολογικού προϊόντος.

Το clawback δηλαδή επιβάλλεται στην ενοικίαση της συσκευής ανά μήνα, και όχι στην αγορά του μηχανήματος.

Το σχετικό email που απεστάλη από το ΕΔΑΠΥ προς όλους τους παρόχους (φαρμακοποιούς και μη) περί δυνατότητας ρύθμισής 120 δόσεων, αφορούσε σύμφωνα με τα παραπάνω το claw back του ενοικίου συμπυκνωτή και άλλων συσκευών και όχι οτιδήποτε άλλο.

Την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση στα γραφεία του ΕΟΠΥΥ, στην οποία παραβρέθηκαν εκπρόσωποι του Προεδρείου του ΠΦΣ, παρουσία και του νομικού συμβούλου του ΠΦΣ κ. Δημητρέλλου. Στην συνάντηση διαπιστώθηκε και αναγνωρίστηκε εκ μέρους του ΕΟΠΥΥ, το λάθος της επιβολής claw back για τα aerochamber.

Ο νόμος και η σύμβαση που υπογράφτηκε τότε, δεν αναφέρουν ότι εξαιρούνται από το clawback του ενοικίου τα φαρμακεία σε σχέση με τους άλλους παρόχους. Το ίδιο συμβαίνει και για το rebate που πληρώνουμε από τότε που υπογράφτηκε η σύμβαση.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Πρόεδρος του ΠΦΣ την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου με την Διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ κ. Θεανώ Καρποδίνη, η ίδια του ανέφερε ότι οι υπηρεσίες θα βρουν τρόπο ώστε να γίνει η επιστροφή των χρημάτων που παρανόμως παρακρατήθηκαν από τους συναδέλφους φαρμακοποιούς.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Όλοι γνωρίζουμε ότι η σύμβαση που υπογράφτηκε στις 02 Ιανουαρίου του 2017 δημιούργησε τεράστια προβλήματα στην πλειοψηφία των συναδέλφων και επιβλήθηκαν μεγάλες περικοπές στα φαρμακεία μας. Ήταν μια σύμβαση που υπογράφτηκε χωρίς να υπάρχει ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα εκτέλεσης των γνωματεύσεων (εκτελούσαμε στα τυφλά). Έγιναν τεράστιες προσπάθειές από τον ΠΦΣ με προτάσεις και παρεμβάσεις για τον εκσυγχρονισμό του ΕΔΑΠΥ (εφαρμογή κοφτών, ηλεκτρονική έγκριση ΑΥΣ, επιβολή άυλης ταινίας γνησιότητας στα ιατροτεχνολογικά προϊόντα, ηλεκτρονική έκδοση και εκτέλεση γνωμάτευσης και πολλά άλλα) για να επιλυθούν προβλήματα που συνεχώς προέκυπταν, να εξαλειφθούν τα λάθη και να περιοριστεί η διαδικασία του ελέγχου.

Η σημερινή διοίκηση του ΠΦΣ έχει δεσμευτεί να επαναδιαπραγματευτεί  βασικά σημεία της συλλογικής σύμβασης. Για το λόγο αυτό θα καταθέσουμε στο ΔΣ του ΠΦΣ τις αλλαγές που πρέπει να συζητηθούν με τον ΕΟΠΥΥ, προς όφελος και των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ αλλά και των συναδέλφων φαρμακοποιών.

Με εκτίμηση,

            Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

         ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΛΤΑΣ                                  ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΚΑΣ

 
gov.gr : Βεβαίωση άδειας μετακίνησης PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 15 Φεβρουάριος 2021 08:43

Για μετάβαση προς και από την εργασία (βεβαίωση τύπου Α) ή κατά τη διάρκεια της εργασίας, εφόσον είναι απαραίτητο, η βεβαίωση γίνεται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ ή συμπληρώνοντας το έντυπο «Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζομένου» το οποίο υπογράφεται από τον εργοδότη ή σε περίπτωση νομικού προσώπου από τον νόμιμο εκπρόσωπό του ή σε περίπτωση ελεύθερου επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενου από τον ίδιο. Η βεβαίωση από το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ έχει ισχύ 14 ημέρες ενώ το έντυπο «Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζομένου» έχει πάγια ισχύ.

 

Πώς εκδίδεται η βεβαίωση εργαζομένου (βεβαίωση τύπου Α)

Για μετάβαση προς και από την εργασία η βεβαίωση γίνεται είτε μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ ή συμπληρώνοντας το έντυπο «Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζομένου» το οποίο υπογράφεται από τον εργοδότη.

Έντυπο «Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζομένου»

Για πάγια βεβαίωση κίνησης (Τύπου Α) προς και από την εργασία απαιτείται συμπληρωμένο το κάτωθι έντυπο:

Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζόμενου μέσω του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ

Για βεβαίωση κίνησης η οποία ισχύει από την ημερομηνία έκδοσης και για 14 ημέρες προς και από την εργασία για εργαζόμενους απαιτείται να συμπληρωθεί η σχετική βεβαίωση μέσω του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.

Πρόσβαση

  • https://eservices.yeka.gr/

  • Είσοδος για Κοινές επιχειρήσεις – Εργοδότες απογεγραμμένοι στον ΕΦΚΑ με στοιχεία ΟΠΣ ΕΦΚΑ

Διαδικασία

  • Πρόσβαση και είσοδος στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.
  • Επιλογή: ΕΙΔΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ -> Βεβαιώσεις Κυκλοφορίας -> Εισαγωγή.
  • Επιλογή:
    • ΕΙΔΟΣ ΕΝΤΥΠΟΥ: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ
    • ΑΦΜ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ
  • Η φόρμα προσυμπληρώνεται με όλα τα στοιχεία της επιχείρησης και του εργαζόμενου εφόσον είναι ήδη απασχολούμενος.
  • Επιλέγεται μία ή εναλλακτικά δύο περιφερειακές ενότητες σε περίπτωση που απαιτείται.
  • Επιλέγεται ώρα από έως στο χρονικό πλαίσιο που η βεβαίωση αφορά την απαγόρευση κυκλοφορίας.
  • Η αίτηση – βεβαίωση υποβάλλεται, λαμβάνει Αρ. Πρωτοκόλλου και Ημερομηνία και μπορεί να εκτυπωθεί ή να σωθεί ως αρχείο PDF.
  • Ο εργαζόμενος μπορεί να έχει πρόσβαση μέσω του https://eservices.yeka.gr στην δήλωση αυτή επιλέγοντας τον τύπο εντύπου στην προσωποποιημένη πληροφόρηση.

Η διασταύρωση των στοιχείων του εργαζόμενου πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τηρούμενα στοιχεία στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Σε περίπτωση δήλωσης ψευδών στοιχείων, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους 300 ευρώ στον εργαζόμενο/η και 500 ευρώ στον εργοδότη.

Έντυπο «Βεβαίωση Κυκλοφορίας Αυτοαπασχολούμενου (χωρίς εργοδότη) - Ελ. Επαγγελματία & Επιτηδευματία»

Για πάγια βεβαίωση κίνησης (Τύπου Α) προς και από την εργασία απαιτείται συμπληρωμένο το κάτωθι έντυπο:

Βεβαίωση Άδειας Κυκλοφορίας Αυτοαπασχολούμενου – Ελ. Επαγγελματία & Επιτηδευματία μέσω του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ

Για πάγια βεβαίωση κίνησης προς και από την εργασία για αυτοαπασχολούμενους - ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες απαιτείται να συμπληρωθεί η σχετική βεβαίωση μέσω του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ή το έντυπο «Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζομένου»

Πρόσβαση

  • Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ: https://eservices.yeka.gr/

  • Είσοδος:
    • για Κοινές επιχειρήσεις – Εργοδότες απογεγραμμένοι στον ΕΦΚΑ με στοιχεία ΟΠΣ ΕΦΚΑ.
    • για αυτοαπασχολούμενους ελ. επαγγελματίες και επιτηδευματίες μη απογεγραμμένους ως εργοδότες στον ΕΦΚΑ με στοιχεία TAXISNET.

Διαδικασία

  • Πρόσβαση και είσοδος στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.
  • Επιλογή: ΕΙΔΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ -> Βεβαιώσεις Κυκλοφορίας -> Εισαγωγή
  • Επιλογή: ΕΙΔΟΣ ΕΝΤΥΠΟΥ: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ (Αυτοαπασχολούμενου – Ελ. Επαγγελματία & Επιτηδευματία)
  • Η δυνατότητα δίνεται μόνο για φυσικά πρόσωπα.
  • Η φόρμα προσυμπληρώνεται με όλα τα στοιχεία του επιτηδευματία.
  • Επιλέγεται μία ή εναλλακτικά δύο περιφερειακές ενότητες σε περίπτωση που απαιτείται.
  • Επιλέγεται ώρα από έως στο χρονικό πλαίσιο που η βεβαίωση αφορά την απαγόρευση κυκλοφορίας.
  • Η αίτηση – βεβαίωση υποβάλλεται, λαμβάνει Αρ. Πρωτοκόλλου και Ημερομηνία και μπορεί να εκτυπωθεί ή να σωθεί ως αρχείο PDF.

Η διασταύρωση των στοιχείων του εργαζόμενου πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τηρούμενα στοιχεία στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Σε περίπτωση δήλωσης ψευδών στοιχείων, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους 300 ευρώ στον εργαζόμενο/η και 500 ευρώ στον εργοδότη.

Αναζήτηση Ήδη Καταχωρημένων και Υποβληθεισών Βεβαιώσεων

  • Πρόσβαση και είσοδος στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.
  • Επιλογή: ΕΙΔΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ -> Βεβαιώσεις Κυκλοφορίας -> Αναζήτηση
  • Επιλογή Φίλτρων και αναζήτηση. Από την Επιλογή της κάθε αίτησης μπορεί να γίνει εκτύπωση της βεβαίωσης.

 

 
Τρόπος Υποβολής Ασφαλιστικών Ενημεροτήτων για ποσά άνω των 3.000 ευρώ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 03 Φεβρουάριος 2021 08:28

Αθήνα, 3  Φεβρουαρίου 2021

Αριθμ. Πρωτ. 543

Προς : Φαρμακευτικοί Σύλλογοι της Χώρας

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ (Β’ 3/04-01-2021) νέα απόφαση του Υπ. Εργασίας με την οποία τροποποιείται και συμπληρώνεται η 15435/913/16-4-2020 (Β’ 1559) Υπουργική Απόφαση «Διαδικασία χορήγησης και περιεχόμενο του Αποδεικτικού Ασφαλιστικής Ενημερότητας και της Βεβαίωσης Οφειλής του e – Ε.Φ.Κ.Α.».

Μία  εκ των τροποποιήσεων είναι ότι: « Στο τέλος του άρθρου 4 της υπ’ αριθμόν  15435 / 913 / 16-4-2020  (Β’ 1559) προστίθενται εδάφια ως εξής:

«Κάθε Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας μπορεί να προσκομιστεί σε μία μόνο συναλλαγή. Σε περίπτωση πολλαπλών συναλλαγών θα πρέπει να εκδίδονται ισάριθμα με τις συναλλαγές αποδεικτικά.»

Αυτό συνεπάγεται ότι κατά την υποβολή των λογαριασμών των φαρμακείων κάθε μήνα – στα συνοδευτικά έγγραφα των οποίων συμπεριλαμβάνεται η ασφαλιστική ενημερότητα εφόσον το αιτούμενο ποσό ξεπερνά τις 3000 €- θα πρέπει να υποβάλλεται έντυπη ασφαλιστική ενημερότητα η οποία φέρει μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου και θα χρησιμοποιείται άπαξ.

Αυτό σημαίνει ότι εφεξής, οι ασφαλιστικές ενημερότητες δεν θα φωτοτυπούνται σε αντίτυπα ή ότι δεν θα εκδίδονται σε πολλαπλά αντίγραφα ανά εκτύπωση, για να χρησιμοποιηθούν πολλές φορές. Επιτρέπεται όμως να εκδίδονται αλλεπάλληλες έντυπες ασφαλιστικές ενημερότητες με διαφορετικό αριθμό πρωτοκόλλου, μετά από ισάριθμες διαδοχικές αιτήσεις του φαρμακοποιού μέσω της πλατφόρμας του e-ΕΦΚΑ, για να μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν σε ισάριθμες περιπτώσεις υποβολών.

Διευκρινίζεται ότι για κάθε αριθμό σύμβασης φαρμακείου με τον ΕΟΠΥΥ απαιτείται μία πρωτότυπη ασφαλιστική ενημερότητα ανά μηνιαία υποβολή, ανεξάρτητα από το πλήθος των τιμολογίων τα οποία έχουν εκδοθεί και συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την υποβολή.

Εφιστούμε την προσοχή των Φαρμακευτικών Συλλόγων ότι δεν θα πρέπει να γίνονται ανεκτές υποδείξεις Περιφερειακών Διευθύνσεων Υγείας περί ασφαλιστικών ενημεροτήτων οι οποίες θα πρέπει οπωσδήποτε να εκδίδονται  παραμονές των υποβολών, αλλά θα πρέπει να αρκούνται οι ενημερότητες να καλύπτουν την ημερομηνία πληρωμής. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να απευθύνονται άμεσα στον ΠΦΣ για να ασκείται παρέμβαση προς την ΠΕΔΥ.

 

Με Εκτίμηση,

         Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

         ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΛΤΑΣ                                  ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΚΑΣ

 
15ο Πανελλήνιο Ιατρικό Συνέδριο Παχυσαρκίας PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 03 Φεβρουάριος 2021 06:59

Προς ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

Αθήνα, 2 Φεβρουαρίου 2021 

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Εκ μέρους της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι το 15ο Πανελλήνιο Ιατρικό Συνέδριο Παχυσαρκίας  θα διεξαχθεί για πρώτη φορά υβριδικά, (τόσο με φυσική παρουσία όσο και με διαδικτυακή παρακολούθηση) στο ξενοδοχείο Royal Olympic, στην Αθήνα, από τη Πέμπτη 13 Μαΐου έως και το Σάββατο 15 Μαΐου 2021.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη λειτουργία της επίσημης ιστοσελίδας του Συνεδρίου www.eiepcongress2021.gr, μέσω της οποίας μπορείτε να ενημερωθείτε για το Επιστημονικό Πρόγραμμα, και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειαστείτε, καθώς και να προσκαλέσετε μέλη και συνάδελφούς σας να επισκεφθούν.

Σε επισύναψη σας αποστέλλουμε την ηλεκτρονική αφίσα του Συνεδρίου, προς ενημέρωση των συναδέλφων και λοιπών ενδιαφερομένων, με τη θερμή παράκληση να αναρτηθεί σε εμφανές σημείο στην επίσημη ιστοσελίδα σας με παραπομπή στην επίσημη ιστοσελίδα του Συνεδρίου μας (www.eiepcongress2021.gr). Ως συνοδευτικό κείμενο ή αρχείο της ανάρτησής σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Α’ Ανακοίνωση & το link με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα .

Σύνολο επισυναπτόμενων αλληλογραφίας:

- Ηλεκτρονική Αφίσα (σε επισύναψη)
- Α’ Ανακοίνωση (link)
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα (link)
- Website Link

Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για την υποστήριξη και τη συνεργασία σας και προσβλέπουμε στην ενεργό συμμετοχή και παρουσία σας στο Συνέδριό μας.
 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Εκ μέρους της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας
 

Ευθύμιος Καπάνταης                           Λεωνίδας Λαναράς
  Πρόεδρος ΕΙΕΠ                                  Γεν. Γραμματέας ΕΙΕΠ

 
Έκδοση ασφαλιστικών ενημεροτήτων για αναπόγραφους φαρμακοποιούς PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 03 Φεβρουάριος 2021 06:54

Αθήνα, 02/02/2021

Αρ. Πρωτ. 535

Προς

Τους Φαρμακευτικούς Συλλόγους Της Χώρας

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Σε συνέχεια της  υπ΄ αριθμ. 509/01.02.2021 επιστολής του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου προς τον Διοικητή του ΕΦΚΑ αναφορικά με την αδυναμία έκδοσης ασφαλιστικής ενημερότητας από φαρμακοποιούς που είναι αναπόγραφοι, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού μας ενημέρωσαν πως αναρτήθηκε στη σελίδα το κάτωθι link

https://www.efka.gov.gr/el/apodeiktiko-asphalistikes-enemerotetas

Η έκδοση της ασφαλιστικής ενημερότητας μπορεί να γίνει και μέσω των παρακάτω βημάτων:

https://www.efka.gov.gr > Ασφαλισμένοι > Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας > Είσοδος στην Υπηρεσία (Φυσικά και Νομικά πρόσωπα) > Συνέχεια στο TAXISNET> ΑΦΜ και Είσοδος > Νέα αίτηση Βεβαίωσης: Ασφαλιστικής ενημερότητας > Είσπραξη Εκκαθαρισμένων Απαιτήσεων ποσού άνω των 3.000€ ανά εκκαθαρισμένη απαίτηση > Υποβολή

 
Ενημέρωση ΕΟΦ αναφορικά με το προϊόν Cardiol PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 02 Φεβρουάριος 2021 06:54

“Ο Ε.Ο.Φ. ανακοινώνει ότι μέσω του διαδικτύου, διαφημίζεται και διακινείται το προϊόν Cardiol. Το Cardiol, χωρίς να διαθέτει άδεια φαρμακευτικού προϊόντος, διαφημίζεται με θεραπευτικές ενδείξεις. Eφιστάται η προσοχή των καταναλωτών ώστε σε περίπτωση που έρθει στη κατοχή τους το παραπάνω προϊόν, να μην το χρησιμοποιήσουν και να ενημερώσουν άμεσα τον ΕΟΦ.
Επισημαίνεται και πάλι ότι η αγορά προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ από μη εγκεκριμένες πηγές, μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία του καταναλωτή, καθώς δεν διασφαλίζεται η ποιότητα και η ασφάλεια των προϊόντων.”

 
ΤΕΑΥΦΕ-ΝΠΙΔ: Νέα ρύθμιση οφειλών ασφαλιστικών εισφορών με έναρξη ισχύος από 1/3/2021 PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 02 Φεβρουάριος 2021 06:52

Δελτίο Τύπου εξέδωσε το ΤΕΑΥΦΕ σχετικά με τη νέα ρύθμιση οφειλών ασφαλιστικών εισφορών με έναρξη ισχύος από 1/3/2021.

Επισυνάπτεται το αναλυτικό δελτίο Τύπου.

 
ΤΑΥΦΕ: Έναρξη λειτουργίας εφαρμογής δημιουργίας ταυτότητας πληρωμής εισφορών και υποβολής αρχείου μισθοδοσίας από 1.2.2021 PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 01 Φεβρουάριος 2021 12:38

Το ΤΑΥΔΕ ΝΠΙΔ απέστειλε αναλυτικές οδηγίες και ενημέρωση για την έναρξη λειτουργίας εφαρμογής δημιουργίας ταυτότητας πληρωμής εισφορών και υποβολής αρχείου μισθοδοσίας από 1.2.2021.

Επισυνάπτονται τα σχετικά έγγραφα.

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 49 από 208